<برگزاری رزمایش مشترک دریایی ایران و روسیه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1217
نویسنده : کامران وزیری

دریادار سیاری:

روابط نظامی تهران - مسکو در سطح خوبی است/در صورت موافقت، رزمایش مشترک برگزار می‌شود

» 120-74.jpg

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت که روابط نظامی میان تهران - مسکو در سطح خوبی قرار دارد و چشم‌انداز همکاری میان دو کشور رو به رشد است.

 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در سفر خود به روسیه، در گفت‌وگو با خبرگزاری نووستی این کشور درباره برگزاری رزمایش مشترک میان ایران و روسیه اظهار کرد: این پیشنهاد مطرح شده و در صورت موافقت هیات‌های عالی‌رتبه ذی‌ربط، اجرا خواهد شد.

 وی درباره همکاری‌های نظامی ایران و روسیه، بر تصمیم مسئولان ایرانی برای تقویت روابط با کشورهای همسایه تاکید کرد و افزود: توسعه روابط با کشورهای منطقه و جهان در جدول کارهای معمول قرار دارد و همکاری‌ها در زمینه‌های آموزشی، صنعتی و فنی پیگیری می‌شود.

 سیاری با بیان اینکه "تقویت همکاری با سایر کشورها بویژه همسایگان در اولویت سیاسی خارجی ایران قرار دارد"، به دستاوردهای صنعت نظامی کشورمان اشاره کرد و گفت: ایران در کسب توانایی‌هایی که به آن امکان ساخت دستگاه‌ها و تجهیزات لازم دفاعی را در داخل کشور بدهد، موفق بوده است و علاوه بر آن اقدامات گسترده‌ای در زمینه بهبود و ساخت دستگاه‌ها و تجهیزات اتخاذ شده است؛ چراکه توانایی ایران در ساخت این دستگاه‌ها و سلاح‌ها در سطح بالایی است.

 فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره حفاظت از حاکمیت دریایی ایران در منطقه نیز تصریح کرد که خلیج فارس قطعه آبی (ایران) است که دارای منابع بزرگی است و حمایت از آن از اولویت‌هاست.



دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: